Вік не є конкурентним недоліком, довели дослідники.
50-річний підприємець має майже вдвічі більше шансів заснувати надзвичайно успішну компанію, ніж 30-річний / фото ua.depositphotos.com
Найуспішнішими підприємцями, як правило, є люди середнього віку, навіть у технологічному секторі. Про це свідчать результати дослідження, проведеного Бюро перепису населення та двома професорами Массачусетського технологічного інституту, пише inc.com.
Зібравши список із 2,7 мільйона засновників компаній, які найняли хоча б одного співробітника в період з 2007 до 2014 року, дослідники виявили, що середній вік тих, хто заснував найуспішніші технологічні компанії, становив 45 років.
Зазначається, що у 50-річного підприємця майже вдвічі більше шансів заснувати надзвичайно успішну компанію, ніж у 30-річного. У 60-річного засновника стартапу втричі більше шансів запустити успішний проєкт, ніж у 30-річного, і майже вдвічі більше шансів запустити стартап, що ввійде у верхні 0,1% (з точки зору доходів).
Відео дняЧитайте також:
Як зрозуміти, що ви чутлива людина: психологи назвали 8 ознак
Психологи назвали 7 типів людей, з якими потрібно негайно припинити спілкування
7 “убивць” багатства, які рідко обговорюють: дізнайтеся приховані пастки
Ще одне дослідження показало, що середній вік підприємців, які відкривають компанію і наймають хоча б одного співробітника, становить 42 роки.
“Ідеї – це чудово, але реалізація – це все. І набагато складніше реалізувати ідею добре, коли у вас обмежений досвід. Це особливо вірно, коли вирішальним фактором є досвід лідерства. У мене може бути новаторська ідея, але, якщо я не маю навичок, необхідних для того, щоб перетворити групу людей на команду, я, найімовірніше, зазнаю невдачі”, – ідеться в публікації.
Звісно, наголошується, що, здійснивши концептуальний прорив, ви зможете домогтися величезного успіху і в молодому віці, проте в більшості випадків літні підприємці мають явну перевагу.
Таким чином, вчені фактично довели, що вік не є конкурентним недоліком.
Нагадаємо, раніше УНІАН назвав 10 речей, які можна купити і стати щасливішим.