Через збій кияни не можуть розрахуватися у метро, а українці скаржаться на складнощі з розрахунком карткою у магазинах.
В Україні не працюють платіжні термінали і онлайн-сервіси / фото УНІАН
В Україні стався масштабний збій в роботі банківських терміналів та інших сервісів, зокрема державних.
Як повідомляє УНІАН, збій торкнувся роботи “Дії”. При використанні застосунку зазначається, що сталася помилка.
Збій в “Дії” / скриншот
Крім того, не працює застосунок “Нової пошти”. Під час використання некоректно відображаються дані про відправлення, а запити щодо маршруту посилок не опрацьовуються. Не працює опція оплати послуг.
Відео дня
Збій в “Новій пошті” / скриншот
У компанії заявили, що сервіси “Нової пошти” тимчасово не працюють у звʼязку з технічними складнощами на стороні підрядника
“Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака. Станом на 9:00 проблема усувається. Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00. Про оновлення будемо сповіщати додатково”, – йдеться у заяві.
У всіх регіонах України спостерігаються збої в роботі платіжних терміналів – неможливо поповнити картку, не працюють платіжні системи.
Київська міська державна адміністрація заявила про технічний збій в роботі “Ощадбанку”. Відтак, тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро. Фахівці банку працюють над усуненням несправності.
Поки сплатити за проїзд можна:
- транспорною картою;
- qr-кодом, згенерованим у застосунку Київ Цифровий;
- паперовим qr-квитком.
Оновлено о 9:29. Народний депутат Олександр Федієнко заявив, що українцям сьогодні варто прихопити з собою паперові документи.
“Не знаю, що трапилось, але судячи з того що я бачу, не працює дуже великий інфраструктурний обʼєкт, який явно обслуговував, фінансові установи, поштового перевізника, і так далі”, – зазначив він.
Оновлено о 9:34. У “Дії” заявили, що збій в роботі застосунку стався через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних.
“Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів. Вже зовсім скоро ваші документи та послуги знову будуть під рукою”, – зазначили у компанії.
Оновлено о 9:58. Співзасновник monobank Олег Гороховський за явив, що масштабний збій не торкнувся банку.
“Тримаємо кулаки за колег і готові надати будь-яку технічну та методичну допомогу. Наче хакерська атака на один із великих дата-центрів”, – зазначив Гороховський.
Читайте також:
У “Резерв+” почали тестувати онлайн-відстрочку для окремих категорій українців, – Міноборони
У “Резерв+” тепер можна шукати вакансії в Силах оборони
Чи “світить” економічне бронювання ФОПам: експерт-офіцер поділився думкою
Залишили росіян без Скабєєвої: українські хакери вимкнули головні рупори Кремля
Україною шириться епідемія фішингових атак: як не потрапити на гачок
Збої в роботі українських сервісів – останні новини
Нагадаємо, що 23 березня онлайн-системи “Укрзалізниці” зазнали масштабної кібератаки. Тоді не працював продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги.
На наступний день компанія ввела обмеження на продаж квитків у залізничних касах.
1 квітня “Укрзалізниця” відновила інтеграцію з сервісом “Армія+” для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та моніторинг, а також автовикуп квитків у застосунку та на сайті. Крім того, повернулася верифікація через “Дія.Підпис” для найбільш ажіотажних міжнародних рейсів.