«Львівобленерго» кілька років примушували «поділитися» інформацією

  			«Львівобленерго» кілька років примушували «поділитися» інформацією
196701 ПЕРЕГЛЯДІВ

Споживач, стурбований тим, що через його земельну ділянку провели повітряну лінію електропередачи до чужого будинку, яка створила додаткову зону електричного випромінювання, надіслав до «Львівобленерго» письмовий запит згідно закону «Про доступ до публічної інформації».

Запит був направлений у серпні 2016 р. Власник дому, який не давав згоди на проведення мережі, просив вказати, яка напруга подається через цю лінію, коли і на підставі яких документів прийнято рішення про її проведення через земельну ділянку, що належить йому, до споруд за іншою адресою. Також громадянин просив пояснити, чому не враховано те, що земельна ділянка не належала заявнику, до якого провели спірну лінію електропередач, та використання цієї ділянки в його інтересах повністю унеможливлює її використання за цільовим призначенням законним власником.

Але ПАТ «Львівобленерго», яке без дозволу власника ділянки провело над його головою провід під напругою, виявилося дуже «розсудливим» розпорядником інформації та відмовило в її наданні, хоча споживач двічі звертався із запитами. Обленерго повідомило, що може відповісти лише щодо умов постачання електричної енергії та цін на неї. А запитувана власником ділянки інформація про конкретний елемент електричної мережі, зокрема, про конкретну повітряну лінію, її технічні характеристики, охоронну зону та встановлені в ній обмеження – не відноситься до публічноїі нформації.

Справа про запит з 2016 розглядалася в судових інстанціях, доки Верховний Суд остаточно постановив, що ПАТ «Львівобленерго» повинно надати затребувану інформацію. Було висловлено зауваження, що, всупереч вимогам добросовісності та розсудливості, ПАТ «Львівобленерго» не роз’яснило позивачу можливість розгляду його звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та відповідно не розглянуло його запит згідно з нормами вказаного закону. До того ж «Львівобленерго» порушило строк надання відповіді на запит про отримання публічноїі нформації.

Треба вказати, що запитувана споживачем інформація була надана йому у відповіді на адвокатський запит ще 2016 року. Незважаючи на це, він довів справу до кінця, щоб вказати споживацькій спільноті на можливість вплинути на монополіста.

Якщо Вам відомі факти про незаконні дії монополістів, повідомляйте в Редакцію сайту «Верховенство права».

COPYRIGHT POLITICA.COM.UA

Мої відео