Антимонопольники перевірять будівництво дитячих садків та шкіл у Києві

28624 ПЕРЕГЛЯДІВ
Про це йдеться в пості, на сторінці Facebook Агії Загребельської, державної уповноваженої АМКУ.
“Для встановлення проблемних питань, що мають місце у сфері освітніх послуг, зокрема, щодо причин та передумов нестачі у м. Києві дитячих садочків та шкіл … надано доручення … перевірити та підтвердити або спростувати факти, викладені у статті, зібрати відповідну інформацію”, – написала Загребельська.
Яку інформацію, викладену у статті, перевірятиме Антимонопольний комітет?
- загальний обсяг перевищення попиту на місця в дитячих садочках та школах над фактично наявною кількістю місць в них;
- темпи зростання кількості дітей дошкільного та шкільного віку в м. Києві протягом останніх трьох років;
- кількість державних та приватних дитячих садочків та шкіл, їх територіальне розташування, система планування та розміщення при будівництві;
- взаємозв’язок плану забудови м. Києва з темпами житлового будівництва та демографічними особливостями;
- запланована до будівництва кількість дошкільних та шкільних закладів освіти або навчальних місць;
- основні проблеми, що виникають під час будівництва дошкільних та шкільних закладів освіти;
- середня вартість будівництва дошкільного та шкільного закладу освіти або одного навчального місця;
- основні джерела фінансування будівництва дошкільних та шкільних закладів освіти;
- основні суб’єкти, що протягом останніх трьох років будують та вводять в експлуатацію дошкільні та шкільні заклади освіти – компанії-забудовники, міська влада;
- особливості визначення, механізм внесення та подальше використання пайових внесків від забудовників м. Києва до бюджету міста;
- проблеми, що перешкоджають забудовникам в будівництві закладів освіти, в тому числі, при зведенні житлових комплексів;
- наявність/відсутність проблем щодо передачі на баланс міста дитячих садочків та шкіл, що зведені забудовниками та чинники, що впливають на їх виникнення;
- середня вартість послуг приватних дитячих садочків та шкіл та чинники, що впливають на їх розмір;
- наявність/відсутність кадрових ресурсів для дошкільних та шкільних закладів освіти.