Одна з найменших частин шини, але одна з найважливіших. Йдеться про плечову зону колеса, яке, як кажуть усі фахівці, є основним. Боковина автошини впливає на стійкість машини, особливо при поворотах. У тому ж контексті це індикатори потенційної проблеми із системою підвіски.
Що таке плечова зона шини?
Термін відноситься до частини колеса, яке з’єднує боковину з протектором. Область є найважливішим елементом підтримки як протектора, і боковини, оскільки надлишкове зусилля ними концентрується саме у цій точці сполуки. Тому виробники роблять це місце надзвичайно товстими. Більше того, це найбільш посилені компоненти у конструкції автошини. Завдяки щільнішій структурі плечі справляються з величезним тиском з боку боковини та протектора.
Обслуговування
З огляду на важливість компонента, догляд та обслуговування є обов’язком кожного водія. Борти часто страждають від ударів об бордюри. Крім того, водії, які схильні підвищувати або знижувати показники тиску, збільшують навантаження, внаслідок чого гума зношується швидше.
З урахуванням сучасних цін на новий комплект, докладніше https://autoshini.com/podbor-shin, простіше і дешевше необхідні значення тиску.
Зважаючи на ці 2 фактори впливу, нескладно зробити висновок про те, що можна зробити, щоб запобігти зносу. Вкрай важливо дотримуватися рекомендацій виробника щодо показників тиску. Недостатній та надлишковий тиск створює додаткове зусилля на плечову зону, роблячи їх чутливими до пошкоджень.
Регулярний технічний огляд
Візуальний огляд для виявлення потенційного пошкодження ніколи не буде зайвим. Однак деякі удари можуть виявлятися всередині без видимих симптомів зовні. Внутрішні пошкодження небезпечніші, ніж зовнішні, тому що ви ніколи не знаєте, як пошкоджено колесо. У цьому контексті водії можуть статися розривом гуми, особливо на високій швидкості.
Ще один важливий спосіб запобігання пошкодженню плечей – це регулярна ротація шин. Ротація надзвичайно корисна з погляду збільшення ресурсу – висоти протектора.
Що таке зношування плечової зони колеса?
Область зношується швидше, ніж інші частини гуми. Це відбувається через кілька факторів, які включають: агресивне проходження поворотів, відхилення у розвалі кутів та проблем із підвіскою. Регулярні перевірки та належне обслуговування допомагають уповільнити знос гуми.
Чи безпечно ремонтувати бічну частину автошини?
Ні, це небезпечно. Колесо підлягає ремонту лише в тому випадку, якщо прокол знаходиться на протекторі. Що стосується боковин та плечової зони, ремонт не має сенсу, оскільки внутрішні ушкодження можуть бути надто серйозними. Щоб зробити ремонт, потрібно замінити всю зміцнювальну конструкцію, таку як сталеві корди і ремені. Правильним рішенням буде замінити гуму, купивши колесо в інтернет магазині Autoshini.Com за низькою ціною, з міркувань безпеки.
Чи допомагає плечова зона відводити воду та бруд?
Загалом так, якщо йдеться про шини з рознесеними відкритими плечовими блоками. Залежно від типу та призначення колеса, відкриті блоки мають властивість самоочищення від бруду та покращення відведення води, що підвищує ступінь тяги та зчеплення.
Яке призначення плечової зони?
Забезпечує стійкість та баланс при поворотах. Заокруглені кутку відбиваються на маневреності та швидкості на реакції керма. Вказує на наявність проблем із підвіскою транспортного засобу, якщо вона зношується певним чином.
Чи захищає плечова зона каркас колеса?
Так, одна з функцій – захист каркасу. Крім того, вона сприяє розсіюванню тепла, яке накопичується в гумі через тертя.
У чому різниця між плечовою зоною та боковиною шини?
Боковина колеса – це частина, яку ви бачите, дивлячись на автомобіль збоку. Це широка частина гуми, на якій можна побачити безліч відміток про розмір, діаметр і різні характеристики.
Плечова зона відноситься до області, яка з’єднує кінець боковини з протектором автошини. Вона має більш складну структуру для підвищення стійкості та балансу на поворотах, серед інших функцій.
Чому не можна відремонтувати плечову область?
Єдина область, яку можна відремонтувати, – це протектор, якщо пошкодження не є серйозним. З міркувань безпеки шину з пошкодженою плечовою зоною слід замінити і ніколи не ремонтувати.