Протягом І півріччя 2021 зареєстровано 17 056 звернень через вебпортал у сфері держреєстрації

Протягом І півріччя 2021 зареєстровано 17 056 звернень через вебпортал у сфері держреєстрації
376300 ПЕРЕГЛЯДІВ

ШВИДКО, ЛЕГКО, ЗРУЧНО - отримуйте послуги ДРАЦС онлайн.
За допомогою вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»:
https://dracs.minjust.gov.ua громадяни мають можливість отримати необхідні послуги ДРАЦС не виходячи з дому.
Так, протягом І півріччя 2021 було зареєстровано 17 056 звернень через вебпортал.
Маючи доступ до мережі Інтернет за лічений час Ви зможете:
- подати заяви у сфері ДРАЦС: про народження, смерть , шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені; про анулювання або поновлення актового запису цивільного стану; для повторної видачі свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- здійснити попередній запис на прийом у зручний для себе час;
- отримати консультацію щодо надісланих через Веб-портал заяв чи звернень;
- здійснити необхідну оплату державного мита чи платних послуг;
- відслідковувати стан заяв в Особистому кабінеті.
Як скористатися сервісом?
Перейдіть на сайт за посиланням: https://dracs.minjust.gov.ua та пройдіть первинну реєстрацію.
На Головній сторінці Веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація», введіть логін, електронну пошту, прізвище, власне ім’я, по батькові.
На електронну адресу користувача веб-порталу надійде пароль для входу в особистий кабінет.
Для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та ввести логін та запропонований пароль.
Далі натиснути кнопку [Вхід].
Запропонований в повідомленні пароль можна буде змінити, скориставшись відповідним пунктом меню особистого кабінету користувача.
Тепер можна подавати заяву у сфері ДРАЦС.
Також звертаємо Вашу увагу, що подання заяви можливе за умови наявності кваліфікованого електронного підпису.
У разі відсутності кваліфікованого електронного підпису формується звернення до заяви, що потребує подальшого особистого звернення до відділу ДРАЦС впродовж 3 днів.

Нагадуємо, як отримати електронний цифровий підпис:
Вам необхідно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів (https://czo.gov.ua/ca-registry) і надати заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно.
Тож, користуватися усіма можливостями елекронних сервісів легко та швидко. Переконайтеся самі!

COPYRIGHT POLITICA.COM.UA

Мої відео