За півроку ямковий ремонт доріг Кривого рогу від оточення Вілкула подорожчав майже в півтора раза

Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради 9 квітня за результатами тендеру замовив ТОВ «Весташляхбуд» поточний ремонт вулиць і доріг міста на 144,05 млн грн. Про це повідомляється...

Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради 9 квітня за результатами тендеру замовив ТОВ «Весташляхбуд» поточний ремонт вулиць і доріг міста на 144,05 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».

На цей рік замовили холодне фрезерування, розбирання і влаштування асфальтобетонного покриття, ямковий ремонт, заміну люків і решіток, нанесення розмітки тощо.

Ямковий ремонт коштує 578-628 грн./кв. м покриття товщиною 50 мм без ПДВ. У березні 2019 року Дніпровська міськрада замовила його іншій фірмі по 698-793 грн./кв. м із ПДВ, що без податку становить 582-661 грн./кв. м. Сама ж Криворізька міськрада у вересні 2018 року замовляла його «Весташляхбуду» на 42% дешевше – по 413-438 грн./кв. м без ПДВ.

За нинішньою угодою, гарантійний строк на влаштування покриття становить п’ять років, розмітку пластиком – три роки, ямковий ремонт – два роки, розмітку фарбою – рік.

Послуги оплачуватимуть із відстрочкою до 180 банківських днів із дня підписання актів.

Ціна угоди на 0,7% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 145,00 млн грн.

Монополіст ремонту й утримання доріг у Кривому Розі «Весташляхбуд» належить Ганні Лаврешиній з Кривого Рогу і ТОВ «Грінфорт-С» Самвела Єганяна з Одещини.

Лаврешина володіє ТОВ «Нара» з Надією Любоненко і Наталією Євсюковою. Свого часу «Нарою» керував Ігор Лаврешин, а нині директором є Олександр Євсюков, обидва –  помічники нардепа від «Опозиційного блоку» Костянтина Павлова. Раніше гендиректором «Нари» був екс-мер Кривого Рогу та екс-нардеп від Партії регіонів Юрій Любоненко.

Павлов свого часу був заступником Юрія Любоненка та Юрія Вілкула на посаді мера, однак і після того ці троє продовжують разом брати участь у заходах у Кривому Розі.

До 2012 року «Весташляхбудом» співволоділа Каріне Сардарян – дружинаодеського бізнесмена Сурена Сардаряна. Останнього пов’язує багаторічна дружба і спільні бізнес-інтереси з криворізьким мером Юрієм Вілкулом, а також його сином, екс-губернатором Дніпропетровщини, а нині нардепом від «Опозиційного блоку» Олександром Вілкулом.

Конкурентами були дніпровське КП «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» і ТОВ «Тракція Інфра», яким володіють Павло Пасинков (1%) і ТОВ «Тракція Україна» (99%), а керує Олександр Петренко. Засновниками «Тракція Україна» є ТОВ «Келіо» Олени Мамон і Маргаріти Карагодіної (49,9%) та АТ «Дорожньо-Мостове Підприємство «Білосток» (Польща) (50,1%). Кінцевим бенефіціаром через польську фірму значиться поляк Пшемислав Вжесінський, однак раніше ним був литовець Рекашюс Роландас. Останній у 2016 році у якості директора з розвитку польської корпорації «Тракція» («Trakcja PRKII SA») зустрічався з мером Дніпра Борисом Філатовим у Литві.

«Тракція Інфра» оприлюднила перелік кількадесят працівників, що мають необхідний досвід для ремонту вулиці у Дніпрі. Усі вони мають українські, а не польські ПІБ. Крім того, раніше вона орендувала частину техніки у ТОВ «Майстер-буд» Дмитра Мішалова, батька Вячеслава Мішалова, який до кінця 2017 року був секретарем міськради Дніпра.

Наші Гроші

Материалы по теме: