В Одеському морському порту деталізували випадки сплати канального збору

Мова йде про судна, які прямують до причалів Карантинної, Каботажної, Нової та Ланжеронівської гаваней та не проходять Підхідним каналом в один кінець або перетинають канал в одній чи в...

Мова йде про судна, які прямують до причалів Карантинної, Каботажної, Нової та Ланжеронівської гаваней та не проходять Підхідним каналом в один кінець або перетинають канал в одній чи в декількох точках й не використовують його за цільовим призначенням, відповідне окреме доручення підписав керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвіс Вецкаганс 14 вересня 2017 року.

Спрощення в роботі підприємства та прийняття подібного рішення завдяки Прем’єр-Міністру України Volodymyr Groysman , Міністру Інфраструктури України Володимиру Омеляну, в. о голови ДП “АМПУ” Райвісу Вецкагансу, а також завдяки активній роботі керівництва ОФ ДП “АМПУ”.

“Доручив Одеській філії АМПУ не справляти канальний збір з суден, які  не використовують підхідний канал при заході в порт. Це підвищить привабливість Одеського порту, в тому числі, для контейнерних ліній. Ми очікуємо, що цей крок зменшить вартість суднозаходів і позитивно вплине на формування партнерських відносин з клієнтами”, – підкреслив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Начальник Одеської філії державного підприємства Адміністрації морських портів України Ігор Ткачук зазначив, що подібне рішення сприятиме розвитку підприємства.

– Сьогодні нам вдалось вирішити ще одне проблемне питання, яке виникло більше року тому, – сказав Игорь Ткачук.

– Розпорядження, щодо відміни канального збору дозволить збільшити кількість суден, які заходитимуть у гавань та спростить систему проходження суден. Для мене, як для керівника, пріоритетними завданнями в роботі підприємства залишаються прибутковість та прозорість роботи. Ми впроваджуємо проекти, які спростять систему та сприятимуть збільшенню кількість та якості робіт та послуг в порту.

Нагадаємо, раніше на території підприємства розпочав свою роботу “АutoHUB”, який функціонує в режимі єдиного вікна для розмитнення вживаних іноземних автомобілів, які доставляються морем.

tkachuk.top

Материалы по теме:

  • Не могут и не хотят

    Мининфраструктуры и прочие причастные госорганы уже две недели не могут прекратить блокирование работы частного оператора в Усть-Дунайском порту. Как ранее сообщал “УкрРудПром”, 14 сентября в портопункте  Килия Усть-Дунайского порта...
  • АМПУ: двойное «обилечивание»

    Государственное предприятие «Администрация морских портов Украины» создано с целью обеспечения функционирования портов. Обладая монопольной властью, Администрация диктует стивидорным компаниям и собственникам судов свои правила поведения, при этом получая за предоставляемые услуги...
  • Портовики Одесской области просят Порошенко и Степанова защитить их от монополистов и антимонопольщиков

    Портовый бизнес Одесской области недоволен работой, а точнее сказать – бездействием, главы Одесского отделения Антимонопольного комитета Дмитрия Корчака. Компании несут большие убытки по причине беспредела монополистов. Одесским отделением АМКУ...
  • Одесский порт вызовы и реалии современности

    Последний месяц лета для Одесских портовиков ознаменовался заказной информационной компанией, которая носит манипуляционный характер. Чтобы развеять слухи и не дестабилизировать работу портовиков, мы решили поговорить с исполняющим обязанности директора...