«Поляки» Філатова отримають 194 мільйони на латання доріг асфальтом дорожчим, ніж у Кернеса і Кличка

Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради 30 серпня за результатами тендеру замовив ТОВ «Тракція Інфра» поточний ремонт автодоріг на 193,56 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро». Спершу...

Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради 30 серпня за результатами тендеру замовив ТОВ «Тракція Інфра» поточний ремонт автодоріг на 193,56 млн грн.

Про це повідомляється у системі «Прозорро».

Спершу за підсумками торгів на поточний рік замовили послуг на 193,56 млн грн., однак того ж дня, 30 серпня зменшили суму на 31,93 млн грн., а за тиждень, 7 вересня – ще на 10,00 млн грн. Таким чином, наразі вартість договору може становити 151,64 млн грн.

Підряд включає ямковий ремонт, холодне фрезерування, влаштування покриттів з асфальтобетону та плитки, заміну люків та бортових каменів тощо.

За підсумковою відомістю ресурсів первинного договору, найбільша сума у 85,02 млн грн. піде на асфальтобетон щільний дрібнозернистий типу Б марки 1 по 2 333 грн./т (тут і далі тендерні ціни вказано без ПДВ і доставки). У липні на тендері СКП «Харківзеленбуд» він коштував на чверть дешевше – 1 855 грн./т.

Ще 3,59 млн грн. відведено на асфальтобетон щільний піщаний типу Г марки 1 по 2 667 грн./т. Нещодавно «Київавтодор» замовляв його на чверть дешевше – по 2 075 грн./т.

Натомість бортові камені БР100.30.15 на 4,94 млн грн. замовили по 175 грн./м, що загалом відповідає ринку та іншим тендерам.

За кошторисом, ямковий ремонт коштує 475-533 грн./кв. м одношарового покриття товщиною 50 мм та 629-717 грн./кв. м одношарового покриття товщиною 70 мм.

У липні Криворізька міськрада замовляла його іншій фірмі дещо дешевше: по 441-440 грн./кв. м та 565-603 грн./кв. м.

Субпідрядниками з невідомим обсягом робіт більше 20% ціни договору будуть ДІП «Дніпродор»польського ТОВ «ПУС» («PUS»), яке до 2006 р. було співвласником ТОВ «Українсько-польське підприємство з іноземними інвестиціями «УПС» із сином екс-начальника ДП «Дніпропетровський облавтодор» Тарасом Палієм, і ТОВ «Енергія-росту» Микити Друпова, яке раніше під назвою «Юкрейн Рісьорч» належало Тарасу і Наталії Рудим.

На заробітну плату піде 7,11 млн грн., тобто 4% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 1% – 1,38 млн грн.

Первинна ціна угоди на 0,2% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 194,00 млн грн.

Єдиним конкурентом було КП «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, причому ніхто не знижував ціну під час аукціону.

Створена у 2016 році «Тракція Інфра» цьогоріч виграла підрядів виключно Дніпровської міськради на поточний ремонт автошляхів на суму 741,51 млн грн.

Зараз нею володіють Павло Пасинков (1%) і ТОВ «Тракція Україна» (99%), а керує Олександр Петренко. Засновниками «Тракція Україна» є ТОВ «Келіо» Олени Мамон і Маргаріти Карагодіної (49,9%) та АТ «Дорожньо-Мостове Підприємство «Білосток» (Польща) (50,1%). Кінцевим бенефіціаром через польську фірму значиться поляк Пшемислав Вжесінський, однак раніше ним був литовець Рекашюс Роландас. Останній у 2016 р. у якості директора з розвитку польської корпорації «Тракція» («Trakcja PRKII SA») зустрічався з мером Дніпра Борисом Філатовим у Литві.

«Тракція Інфра» оприлюднила перелік своїх 59 працівників, що мають необхідний досвід для ремонту вулиці у Дніпрі. Усі вони мають українські, а не польські ПІБ. Крім того, раніше вона орендувала частину техніки  у ТОВ «Майстер-буд» Дмитра Мішалова, батька Вячеслава Мішалова, який до кінця 2017 року був секретарем міськради Дніпра.

Наші Гроші

Материалы по теме: