Оренда причалів з їх подальшою концесією – перспективна модель співпраці між портами і приватними компаніями. Ми можемо перейти до неї вже з наступного року, – Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в рамках візиту до Миколаївської області взяв участь у засіданні Ради Миколаївського порту та у нараді за участі керівників керівників філій АМПУ. Разом із...

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в рамках візиту до Миколаївської області взяв участь у засіданні Ради Миколаївського порту та у нараді за участі керівників керівників філій АМПУ.

Разом із Міністром участь у нарадах взяв керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, народний депутат України Тарас Кремінь, представники Мінінфраструктури.

Під час засідання Ради Миколаївського порту Міністр інфраструктури наголосив на необхідності розвитку інфраструктури порту, перспективі оренди причалів з їх подальшою концесією приватними компаніями та операторами, дотримання рівних умов для всіх компаній, які здійснюють операційну діяльність в порту. «Миколаївський порт має хороші перспективи для розвитку, але розвиток портової інфраструктури має бути в пріоритеті. Щоб ми мали хороші показники не тільки за перевалкою вантажів, а й за їх обробкою», – наголосив міністр інфраструктури України.

Володимир Омелян також зазначив, що оренда причалів з їх подальшою концесією в українських портах – перспективна модель співпраці між портами і приватними компаніями, які здійснюють операційну діяльність на території портів: «Ми можемо запровадити такий механізм співпраці вже з наступного року». Очільник міністерства запросив представників компаній делегувати експертів до робочої групи, яка опрацює такий механізм співпраці.

Очільник АМПУ наголосив, що оренда причалів – світова практика, яка має хороші перспективи для запровадження і в Миколаївському порту також.

Під час наради з керівниками портів та філій АМПУ Міністр ініраструктури наголосив, що Морська адміністрація має запрацювати з 1 серпня 2018 року: «Це, без перебільшення, проривне рішення для морської індустрії. Також з 1 січня ми скорочуємо портові тарифи і збори на 20%, але це перший крок, ми будемо зменшувати їх і надалі». Під час наради було обговорено можливість реалізації концесійних проектів в портах. Керівник порту «Ольвія» Руслан Олійник зазначив, що ключове – ухвалення відповідного закону, порт готовий до реалізації концесійного проекту.

mtu.gov.ua

Материалы по теме:

  • Чому Парубій покриває голову Укртрансбезпеки Ноняка, якого звинувачують в корупції?

    На початку листопада 2018 року вітчизняні ЗМІ розповсюдили інформацію щодо початку службового розслідування Міністерства інфраструктури України (далі — Мінінфраструктури) стосовно голови Державної служби України із безпеки на транспорті (далі — Укртрансбезпека, ДСБТ) Михайла...
  • Чому незаконне збагачення нині не є злочином

    Стаття 368-2 КК передбачає покарання не за корупційні доходи, а за незаконні покупки. Коли три роки тому, 16 вересня 2015-го, приймали присягу перші детективи НАБУ, суспільство перебувало в переконаності,...
  • Не могут и не хотят

    Мининфраструктуры и прочие причастные госорганы уже две недели не могут прекратить блокирование работы частного оператора в Усть-Дунайском порту. Как ранее сообщал “УкрРудПром”, 14 сентября в портопункте  Килия Усть-Дунайского порта...
  • АМПУ: двойное «обилечивание»

    Государственное предприятие «Администрация морских портов Украины» создано с целью обеспечения функционирования портов. Обладая монопольной властью, Администрация диктует стивидорным компаниям и собственникам судов свои правила поведения, при этом получая за предоставляемые услуги...