Лідери авторинку: що вибирають українці

Аналітичний Центр Auto.Ria досліджував, між якими марками покупці нових авто коливаються найчастіше. Збігаються альтернативи у прихильників Hyundai і Nissan, а також у тих, хто придивлявся до автомобілів Skoda і...

Аналітичний Центр Auto.Ria досліджував, між якими марками покупці нових авто коливаються найчастіше.

Збігаються альтернативи у прихильників Hyundai і Nissan, а також у тих, хто придивлявся до автомобілів Skoda і Peugeot. Покупці цих марок однаково симпатизують Renault, KIA і Toyota, яких вони і вибрали своїми запасними варіантами.

Своєрідна дружба спостерігається між покупцями KIA і Renault.

Найпопулярнішим запасним варіантом виявилися автомобілі Toyota – на них задивлялися всі, хто підбирав собі BMW, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz, Skoda, Nissan, Renault, Volkswagen, Peugeot.

А ось Nissan і Citroen в якості заміни розглядаються досить рідко, принаймні, серед покупців найпопулярніших марок вони жодного разу не потрапили в ТОП -3 запасні варіанти.

 

Материалы по теме: