Для власників “евроблях” підготували нову пастку

В українців, які їздять на автомобілях з єврономерами можуть виникнути проблеми з тим, щоб забрати авто з штрафмайданчику. Повернути машину зможе тільки та людина, яка ввезла його в країну....

В українців, які їздять на автомобілях з єврономерами можуть виникнути проблеми з тим, щоб забрати авто з штрафмайданчику. Повернути машину зможе тільки та людина, яка ввезла його в країну.

В українських реаліях це зазвичай не той, хто згодом їздить на авто, пише apostrophe.ua.

“Який-небудь молдаванин чи білорус, який завозив машину в Україну, або представник литовської фірми, якої уже й немає, звичайно ж, не приїде забирати авто. Якщо залишать жорстку вимогу, що транспорт має повернути власник або особа, яка його ввезла, то незабаром штрафмайданчики виявляться забитими тільки “бляхами” – відзначає гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

Він попереджає, що видача авто зі штрафмайданчику за довіреністю може перетвориться у злочин, коли люди почнуть забирати чужі авто. Проте нові правила можуть перетворити власників машин на єврономерах в одних з найбільш законослухняних водіїв.

В Україні розмитнення автомобілів з іноземними номерами може стати доступнішим. Скільки буде коштувати б/у автомобіль, якщо депутати Верховної Ради затвердять “законопроекти Ніни Южаніної” 8487 і 8488. Згідно з пропозиціями Южаніної, базова ставка на автомобіль із бензиновим двигуном складе 50 євро, а з дизельним – на 25 євро більше. Матимуть свій коефіцієнт. Для нових і тих авто, які були зроблені не пізніше 1 року, коефіцієнт складе одиницю.

Материалы по теме: